زومپی سری آنر ۶۰ احتمالا ماه آینده میلادی معرفی می‌شود - زومپی

خردادماه امسال سری آنر ۵۰ معرفی شد و اکنون براساس گزارش منابع آگاه به نظر می‌رسد کاربران باید منتظر رونمایی از سری آنر ۶۰ در دسامبر یعنی ماه آینده میلادی باشند.

یکی از کاربران ویبو به نام «WHY LAB» با اشتراک‌گذاری تصویری از پنل پشتی سری آنر ۶۰، ادعا می‌کند آنر قصد دارد موبایل‌های جدید این سری را در ماه دسامبر رونمایی کند.

با توجه به تصویر به اشتراک گذاشته شده، به نظر می‌رسد موبایل‌های سری جدید آنر نیز مانند سه عضو خانواده آنر ۵۰ از دوربین دوگانه با طراحی دایره‌ای شکل بهره ببرند. همچنین به نظر می‌رسد سری آنر ۶۰ نیز شامل سه نسخه آنر ۶۰، آنر ۶۰ پرو و آنر ۶۰ SE‌ باشد.

این منبع آگاه ادعا می‌کند نسخه معمولی و پرو سری آنر ۶۰ از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی خواهند کرد. این در حالی است که مدل SE تنها از شارژ ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

سری آنر ۶۰

تاکنون چند گوشی با شماره مدل‌های LSA-AN00 ،ANY-AN00 ،TNA-AN00 ،ELZ-AN00 و GIA-AN00 موفق به دریافت گواهی ۳C چین شده‌اند که از پشتیبانی شارژ سریع ۶۶ واتی بهره می‌برند. به احتمال زیاد دو مورد از این دستگاه‌ها آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو خواهند بود.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد سایر مشخصات کلیدی سه مدل آنر ۶۰ منتشر نشده است. گفتنی است آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو با چیپ اسنپدراگون ۷۷۸G به بازار عرضه شدند. این در حالی است که نسخه SE آنر ۵۰ با تراشه دیمنسیتی ۹۰۰ در دسترس کاربران قرار گرفت. انتظار می‌رود آنر ۶۰ با چیپست قدرتمندتر و بهبود عملکرد دوربین از راه برسد.

آنر هنوز خبر معرفی سری آنر ۶۰ را قبل از سال نو میلادی تایید نکرده است. اما با توجه به اینکه به نظر می‌رسد در ماه دسامبر چنین محصولاتی براساس اطلاعات منابع آگاه از راه برسند، احتمالا طی روزها و هفته‌های آینده خبرهای بیشتری در مورد آن منتشر خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 425 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها