زومپی سامسونگ احتمالا روی گوشی تاشو جدیدی با دو لولای مجزا کار می‌کند - زومپی

سامسونگ با گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ نشان داد که استاد خلق گوشی‌های تاشو است. حالا پتنت جدیدی از این شرکت مشاهده شده که طرح دستگاهی با دو لولا را نشان می‌دهد. به عبارت دیگر نمایشگر این دستگاه از دو ناحیه تا می‌شود.

وب‌سایت LetsGoDigital در گزارش جدیدی به یک پتنت جدید از سامسونگ اشاره کرده که دارای سه تکه نمایشگر است. این دستگاه به شکل حرف انگلیسی Z تا می‌شود و زمانی که آن را باز کنید یک صفحه بزرگ مقابل خود خواهید داشت.

گوشی سامسونگ با دو لولا

سامسونگ برای طراحی این دستگاه از دو لولای جداگانه استفاده کرده که یکی مثل گلکسی زد فولد ۳ به سمت داخل و دیگری مثل هواوی میت ایکس به سمت بیرون تا می‌شود. این اولین باری نیست که درباره برنامه سامسونگ برای تولید موبایلی با دو لولا می‌شنویم.

ولی این پتنت جدید اطلاعات بسیار بیشتری درباره گوشی سامسونگ ارائه می‌کند و حتی موقعیت برد مدار و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را نشان می‌دهد. در قاب پشت هم دوربین سه‌گانه‌ای تعبیه شده تا وظایف عکاسی و فیلم‌برداری را انجام دهد. این گوشی درگاه USB-C و حتی کانکتور HDMI هم دارد. با این حال نمی‌توانیم مطمئن باشیم که محصول نهایی در صورت تولید شدن دقیقا با همین قابلیت‌ها و امکانات به بازار بیاید.

سامسونگ هرگز در زمینه آزمایش ایده‌های جدید در تلفن‌های هوشمند خود خجالتی نبوده و ریسک انجام این کارها را به جان خریده است. این شرکت در حال حاضر برترین تولیدکننده گوشی‌های تاشو است و پتنت جدید آن‌ها نشان می‌دهد که برنامه‌های بسیار بیشتری را برای این بازار در نظر گرفته است. با این حال، نباید فراموش کنیم که افزودن یک لولای اضافه چالش‌های مهندسی بسیار زیادی را پیش روی این شرکت می‌گذارد.

در حال حاضر مشخص نیست که چه زمانی می‌توانیم منتظر یک فرم فکتور جدید برای گوشی‌های سامسونگ باشیم، اما می‌توانیم امیدوار باشیم محصول دیگری در کنار گلکسی زد فولد ۴ در دست توسعه قرار داشته باشد و شاید در آینده اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 544 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 27 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها