زومپی رندر فاش شده اوپو رنو ۶ لایت طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد - زومپی

اپو ظاهرا قصد دارد عضو جدیدی از سری رنو ۶ یعنی رنو ۶ لایت را به بازار عرضه کند. «ایوان بلس» از منابع آگاه بازار با انتشار تصویری از پنل جلویی و پشتی این گوشی هوشمند، تصویری از طراحی ظاهری موبایل جدید اوپو ارائه داده است.

در رندرهای اوپو رنو ۶ لایت تغییر طراحی عجیب و متفاوتی دیده نمی شود. احتمالا این گوشی نسخه ری‌برند شده مدل‌های اوپو F19/F19s/A74 باشد. همین گوشی احتمالا در بازارهای دیگر با نام اوپو A95۴G عرضه شود. نمایشگر گوشی جدید اوپو میزبان حفره درون نمایشگر و سنسور اثر انگشت خواهد بود. در پنل پشتی یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی دیده می‌شود و سایر مشخصات مانند گوشی‌های اوپوF19 وF19s که به تازگی در هند عرضه شده‌اند، باشد.

اوپو رنو ۶ لایت به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس مجهز است. تراشه به کار رفته در آن اسنپدراگون ۶۶۲ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. ظرفیت باتری نیز ۵ هزار میلی آمپر ساعتی است که پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی برای آن در نظر گرفته شده. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و در کنار لنز اصلی دو سنسور دو مگاپیکسلی هم وجود دارد. این گوشی اندورید ۱۱ و رابط کاربری ColorOS 11.1 را اجرا می‌کند.

اوپو رنو ۶ پرو پلاس از نمایشگر ۶.۵۵ اینچی امولد با لبه‌های خمیده بهره می‌برد که از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. در زیر کاپوت دستگاه نیز یک چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ قرار گرفته است. ماژول دوربین چهارگانه گوشی نیز شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766، لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی، لنز تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. برای تصاویر سلفی و تماس‌های تصویری نیز اوپو از یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است. فعلا هیچ کدام از اطلاعات فوق را شرکت اوپو تایید نکرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 456 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها