زومپی رندرها و مشخصات کلیدی وان پلاس نورد N20 5G فاش شد - زومپی

رندرهای منتشر شده از وان پلاس نورد N20 5G از تغییر طراحی پنل پشتی و شاسی آن نسبت به نسل قبلی خبر می‌دهد. همچنین به نظر می‌رسد میان‌رده جدید این شرکت نسبت به نسل قبلی مشخصات سخت افزاری تا حدی ارتقایافته‌تر را ارائه می‌کند.

با توجه به تصاویر منتشر شده به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند از طراحی نسبتا جدیدی نسبت به زبان طراحی معمول وان پلاس برخوردار خواهد بود و مشخصات سخت افزاری آن نیز نسبت به نسخه قبلی ارتقا کمی داشته است.

موبایل جدید ظاهرا با شاسی جدیدی از راه خواهد رسید که طراحی لبه‌های آن شباهت زیادی به لبه‌های آیفون ۱۳ دارد. در واقع به جای لبه‌های بیضی شکل، شکل طراحی آن تغییر کرده و این تغییر نسبت به نسل قبلی مشهود است. طراحی پنل پشتی نیز نسبت به نسل قبلی تغییر کرده و به جای ماژولی برای قسمت دوربین، گوشی از سه لنز دوربین بهره می‌برد که در پنل پشتی جای گرفته است. باید دید کاربران طراحی نسل قبلی را ترجیح می‌دهند یا طراحی جدید برای آنها جذاب‌تر است.

انتظار می‌رود وان پلاس نورد N20 5G با نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و بهره‌مندی از چیپ اسنپدراگون ۶۹۵ ۵G از راه برسد.

دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی وان پلاس نورد N10 5G جای خود را به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی داده است. در حالی که دو سنسور دیگر دوربین ۲ مگاپیکسلی هستند که یکی از آنها برای سنجش عمق و دیگری برای عکاسی ماکرو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پنل جلویی دستگاه نیز مجهز به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. این در حالی است که وان پلاس نورد N10 به جای سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی، مجهز به دوربین فوق عریض بود.

هنوز فاصله زیادی تا رونمایی وان پلاس نورد N20 5G و عرضه آن به بازار باقی مانده، بنابراین باید دید آیا این مشخصات در این فاصله زمانی تغییر خواهد کرد یا خیر.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 301 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها