زومپی رندرهای باکیفیت‌تر وان پلاس ۱۰ پرو منتشر شد: طراحی متفاوت دوربین - زومپی

چند روز پیش اولین رندرها از وان پلاس ۱۰ پرو لو رفت. حالا امروز در گزارشی تازه شاهد انتشار رندرهای بیشتر با کیفیت بالاتر و جزئیات تازه‌ای درباره مشخصات فنی این پرچمدار هستیم. سری وان پلاس ۱۰ احتمالا اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود.

منبع معروف دنیای فناوری، «استیو همرستافر» به همراه وب‌سایت Zouton مجددا تصاویری را از وان پلاس ۱۰ پرو فاش کرده‌اند و مدعی‌اند که این تصاویر نسخه نهایی این گوشی را نشان می‌دهد. در این تصاویر پیداست که پرچمدار وان پلاس در بالا تخت و در پایین دارای حالت گرد است. در پایین دستگاه می‌توانیم درگاه USB-C، شیار بلندگو و شکاف سیم‌کارت را ببینیم. در بالا هم حفره‌ای برای میکروفن قرار گرفته است.

با نگاه به قاب عقب وان پلاس ۱۰ پرو به یاد گلکسی S21 می‌افتیم. ماژول دوربین این گوشی به فریم بدنه وصل شده ولی اندازه بسیار بزرگ‌تری دارد. این ماژول میزبان سه سنسور و یک فلش LED است و اسم برند هاسلبلاد هم روی آن دیده می‌شود. به‌علاوه، لوگوی وان پلاس را می‌بینیم که در مرکز قاب عقب قرار گرفته است.

وان پلاس ۱۰ پرو در جلو یک نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع AMOLED دارد که در بالای آن یک حفره برای میزبانی از دوربین سلفی به چشم می‌خورد. ابعاد این دستگاه ۱۶۳ در ۷۳ در ۸.۵ میلی‌متر است. با توجه به کیفیت بالای رندرها، می‌توانیم وجود اسلایدر هشدار و دکمه پاور در سمت راست و دکمه‌های تنظیم صدا در سمت چپ بدنه را ببینیم.

پرچمدار وان پلاس احتمالا با اسنپدراگون ۸۹۸، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع ۱۲۵ واتی عرضه خواهد شد. به عبارت دیگر، این گوشی می‌تواند در کمتر از ۳۰ دقیقه به طور کامل شارژ شود. افزون بر این، وان پلاس ۱۰ اولین پرچمدار این شرکت خواهد بود که احتمالا با سیستم عامل و رابط کاربری متحد وان پلاس و اوپو از راه می‌رسد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 620 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها