زومپی دستگاه خودپرداز بیت کوین در فرودگاه بین‌المللی ویلسون آمریکا راه‌اندازی شد - زومپی

شهر ویلستون در ایالت داکوتای شمالی ایالات متحده با نصب دستگاه خودپرداز رمزارز در فرودگاه بین‌المللی، گامی در جهت پذیرش صنعت ارزهای دیجیتال برمی‌دارد که امکان انجام تراکنش‌ با ۴۰ رمزارز را برای شهروندان فراهم می‌کند.

مدیریت شهر به صورت رسمی نصب این کیوسک رمزارز با میزبانی دولت را در فرودگاه بین‌المللی ویلستون تایید کرد که امکان خرید و فروش ۴۰ رمزارز را برای مسافران و شهروندان فراهم می‌کند. از جمله ارزهایی که توسط این دستگاه پشتیبانی می‌شود، می‌توان به بیت‌کوین، اتریم، دوج‌کوین و شیبا اینو اشاره کرد.

خودپرداز

شهر ویلستون برای این ابتکار با سرویس رمزنگاری Coin Cloud که ماشین‌های رمزرارز (DCM) خود را در اختیار شهر قرار داده، همکاری کرده است. به گفته این شرکت، DCM «بیش از یک دستگاه خودپرداز بیت‌کوین» است، زیرا به کاربران اجازه می‌دهد تا علاوه بر بیت کویت با پول نقد خود ۴۰ ارز دیگر را خرید و فروش کنند. طبق گفته Coin Cloud دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین قدیمی نمی‌توانند تمام این کارها را انجام دهند.

هرکول کامینگز، مدیر مالی شهر ویلستون به نشریه کوین‌تلگراف اعلام کرد که این تلاش احتمالا اولین مورد از خودپردازهای رمزارز نصب شده در فرودگاه‌های ایالات متحده محسوب می‌شود. او همچنین پیش‌بینی می‌کند که با انجام این کار حجم پرداخت‌های رمزنگاری شده شهر افزایش پیدا خواهد کرد.

پس از استقبال زیاد از کیوسک نصب شده در فرودگاه، این مقام خاطرنشان کرد که گام بعدی شهر ویلستون، قرار دادن یک دستگاه خودپرداز رمزارز در تالار اصلی شهر است. هرچند این شهر از پذیر رمزرارزها حمایت می‌کند، اما هیچ یک از تراکنش‌ها را مدیریت نمی‌کند. در واقع شرکت Coin Cloud که اپراتور دستگاه‌های DCM است تراکنش‌های انجام شده را مدیریت می‌کند.

کامینگز در ادامه عنوان کرد که هدف اصلی استفاده از DCM این است که کنجکاوی عمومی مردم را نسبت به پذیرش این دارایی در حال رشد افزایش دهند و انجام چنین حرکات ساده اما بزرگی می‌تواند منجر به آن شود. او در نهایت اعلام کرد شهروندان می‌توانند قبوض آب و برق خود را نیز با بیت‌کوین کش، اتر، رپد بیت کوین، دوج کوین، لایت کوین و پنج استیبل کوین متصل به دلار مانند Binance USD یا USD Coin پرداخت کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 282 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 20 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها