زومپی خدمات اکسپرس؛ واردات فوری کالا از سراسر دنیا - زومپی

سلب مسئولیت: زومپی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه
مسئولیتی
درباره محتوای آن ندارد.

برای دریافت سریع کالا، روشی بهتر و مطمئن‌تر از خدمات اکسپرس نیست. در خدمات اکسپرس، فرایند واردات ساده‌تر می‌شود و کالای خریداری شده به سریع‌ترین شکل ممکن از طریق خطوط هوایی، به دست مشتری می‌رسد.

خدمات اکسپرس جایگزین مناسبی برای انواع حمل کالا است. این خدمات برای حمل کالاهای غیرتجاری و اسناد استفاده می‌شوند. در مراودات تجاری، خدمات اکسپرس سریع‌ترین روش حمل است و در بازه زمانی بسیار کوتاهی، کالا از هرجای دنیا به درب منزل شما می‌رسد.

خدمات اکسپرس چیست؟

اگر شما کالا یا محموله‌ای در کشوری مثل چین و امارات دارید، سریع‌ترین راه رسیدن کالا یا محموله به دست شما، خدمات اکسپرس است که از تاریخ بارگیری کالا تا رسیدن آن به دست شما، حداکثر ۷ تا ۱۰ روز کاری خواهد بود. این در حالی است که اگر بخواهید کالایی را از کشوری مثل چین به روش‌های مثل کارگو وارد کنید و اتفاق خاصی هم نیفتد، تا ۳ ماه و حتی بیشتر طول می‌کشد.

با خدمات اکسپرس می‌توان اسناد و مدارک و کالاهای کم‌حجم را وارد کرد. حمل کالا با پست اکسپرس از طریق خطوط هوایی انجام می‌شود ولی کالا مثل واردات هر کالای دیگری، باید از گمرک ترخیص شود. برای این که همه چیز با بیشترین سرعت انجام شود، نیاز است که ارائه‌کننده خدمات اکسپرس، تخصص‌های مربوطه و اشراف کامل به امور گمرکی را داشته باشد.

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های خدمات اکسپرس چیست؟

برخی کالاها از جمله کالاهای ممنوعه را نمی‌توان به‌صورت اکسپرس وارد کرد. به‌عنوان‌مثال تجهیزات پزشکی، لوازم بهداشتی، پوشاک و کالاهای امنیتی جزو دسته کالاهایی هستند که در دسته کالاهای مجاز حمل اکسپرس نمی‌گنجند.

این کالاها نیاز به مجوزهای خاصی دارند که به جز شرکت واردکننده تخصصی، کسی امکان واردات بعضی از آن‌ها را ندارد و در برخی موارد، قوانین بسیار سخت‌گیرانه در مورد آن‌ها تعیین می‌شود.

همچنین کالاهای دارای باتری، انواع پودر، مایعات و کالاهایی که آهن‌ربا دارند نیز باید در شرایط خاصی حمل شوند. شرکت‌های هواپیمایی برای این نوع کالاها استانداردهای خاصی دارند. به همین دلیل در این موارد، هزینه و زمان ارسال کالاها متفاوت خواهد بود.

از لحاظ وزن حجمی هم، حمل اکسپرس محدودیت‌هایی دارد ولی شما می‌توانید حجم کمی از کالای خود (در حد نمونه) از طریق اکسپرس سفارش دهید و نحوه واردات مابقی محموله خود را از کارشناسان ما جویا شوید.

چطور از حمل اکسپرس استفاده کنیم؟

برای پاسخ ساده‌تر به این سؤال، یک مثال می‌زنیم: «یک تعمیرگاه خودرو در شیراز برای تعمیر خودروی مشتری خود، نیاز به چند قطعه دارد. این قطعات مربوط به خودروی لوکسی است که به‌راحتی در ایران پیدا نمی‌شود. از سوی دیگر باید در سریع‌ترین زمان ممکن، خودرو به مشتری تحویل شود. در این حالت صاحب تعمیرگاه با کارشناسان شرکت سپاهان همراه تماس می‌گیرد و اطلاعات کالاهای موردنظر خود را اعلام می‌کند. شرکت سپاهان همراه کالا را در دوبی منبع‌یابی کرده و بعد از تأیید قیمت توسط سفارش‌دهنده، آن‌ها را خریداری و برای ارسال به ایران آماده می‌کند.»

«به دلیل این که این محموله از لحاظ وزنی ممکن است سنگین‌تر از حد مجاز حمل اکسپرس است، شرکت آن را به چند محموله تقسیم و فرایند بارگیری هوایی را آغاز می‌کند. در این مثال، قطعات موردنظر در کم تر از ۱۰ روز، درب تعمیرگاه در شهر شیراز تحویل داده خواهد شد»

گفتنی است که شرکت‌های تولیدی و دانش‌بنیان از امتیازهای ویژه‌ای برای حمل اکسپرس بهره می‌برند. شما هم اگر به‌واسطه شغلتان نیاز دارید کالایی دراسرع‌وقت از کشوری مثل چین و امارات خریداری شده و به دست شما برسد، می‌توانید با کارشناسان سپاهان همراه تماس بگیرید.

چرا خدمات اکسپرس سپاهان همراه؟

سرعت در تحویل محموله که زمان آن حدود ۷ تا ۱۰ روز کاری است، مهم‌ترین ویژگی خدمات اکسپرس سپاهان همراه است.

دسترسی سریع به بازارهای جهانی بدون نیاز به انجام تشریفات طولانی و پیچیده اداری، دستاورد مستقیم خدمات اکسپرس سپاهان همراه است. سپاهان همراه به زیرساخت‌های گسترده‌ای دسترسی دارد که خدمات همه‌جانبه منبع‌یابی، خرید، اعتبارسنجی، ارسال، ترخیص و تحویل کالا به‌صورت Door to door را به مشتری ارائه می‌کند.

شما می‌توانید از این خدمات همه‌جانبه برای خرید و ارسال ۱۰ روزه کالاهایی مثل لوازم الکترونیکی، قطعات خودرو، لوازم پلاستیکی بهره ببرید. ارسال اسناد و مدارک هم در این روش بسیار متداول است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 610 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها