زومپی جدیدترین کانسپت پژو رونمایی شد؛ برداشت فرانسوی‌ها از یک رستوران سیار - زومپی

پژو از یک کانسپت خیلی متفاوت رونمایی کرد. این کانسپت بر مبنای ون اکسپرت توسعه یافته و برداشت کمپانی از یک رستوران کوچک و متحرک را به نمایش می‌گذارد. در طراحی این کانسپت، لابراتوار طراحی پژو (Peugeot Design Lab) با شرکت ویرپول (Whirlpool) همکاری داشته است.

ماحصل همکاری پژو و ویرپول بیشتر به یک آشپرخانه سیار شباهت دارد. در این آشپزخانه از آخرین لوازم و سرویس‌ سری W Collection ویرپول استفاده شده است. به منظور فراهم شدن فضای کافی، پژو نسخه فاصله محوری طولانی از ون اکسپرت را در اختیار تیم طراحی قرار داده؛ این نسخه ۵.۳ متر طول و ۱.۹ متر ارتفاع دارد.

در این پروژه شرکت BCC نیز سهم داشته و رنگ بدنه و درب گالوینگ‌مانند آن را طراحی کرده است. با باز شدن این درب، مالک به آسان‌ترین شکل ممکن به آشپزخانه سیار خود دسترسی پیدا می‌کند. مکمل این آشپزخانه یک کابینت U شکل است که ابزارهای اصلی برای پخت غذا را روی خود دارد. کابینت مذکور دارای رویه‌ای از سرامیک ایتالیایی است. سطح این سرامیک آنتی باکتریال و بدون بو بوده و براحتی تمیز می‌شود.

دو اجاق بخار، محفظه‌های متعدد، سینک ظرفشویی و یک شومینه از دیگر مشخصات این آشپزخانه متحرک هستند.

در نمای عقب یک نمایشگر جمع‌شونده و یک ساندبار تعبیه شده تا امکان پخش فیلم‌های آموزشی یا تبلیغات برای مالک آشپزخانه فراهم باشد. این کانسپت به یک یخچال بزرگ نیز مجهز است که البته درون تریلر انتهایی قرار دارد. نیروی مورد نیاز این یخچال و دیگر وسایل الکترونیکی موجود در داخل تریلر توسط پنل‌های خورشیدی تامین می‌شود.

به گفته شرکت ویرپول، این کانسپت از آوریل سال آینده در تور Whirlpool Experience Tour که در فرانسه برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت. این شرکت اعلام کرده در آینده سفارش‌ برای ساخت نسخه نمایشگاهی کانسپت مورد بحث را نیز خواهد پذیرفت. البته دریافت سفارش فعلا محدود به ایتالیا، لهستان و بریتانیا است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 614 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها