زومپی جدیدترین آپدیت مایکروسافت اج شارژدهی لپ‌تاپ‌ها را افزایش می‌دهد - زومپی

جدیدترین آپدیت مرورگر مایکروسافت اج می‌تواند به افزایش عمر باتری لپ‌تاپ شما کمک کند. ردموندی‌ها به تازگی نسخه دسکتاپ جدید اج را معرفی کرده‌اند که در حالت Efficiency Mode، می‌تواند به مقدار قابل توجهی مصرف رم و پردازنده را کاهش دهد که نتیجه‌اش افزایش شارژدهی باتری خواهد بود.

این حالت زمانی که شارژ باتری لپ‌تاپ به ۱۰ درصد می‌رسد، به طور خودکار فعال می‌شود. با این حال، در قسمت تنظیمات هم می‌توانید به طور دستی آن را کنترل کنید.

علاوه بر این، برای احتیاط می‌توانید پسورد خود را راحت‌تر آپدیت کنید یا حتی از دزدی اطلاعات جلوگیری کنید. بخش پسوردهای این مرورگر به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی پسورد سایت‌هایی که امکان تغییر پسورد دارند را عوض کنید. این ویژگی فعلا برای بعضی سایت‌ها فعال است، اما مایکروسافت اعلام کرده که به‌زودی و در ماه‌های آینده این ویژگی به همه سایت‌ها اضافه خواهد شد.

در آینده به مرورگر اج تعدادی ویژگی جدید برای خرید اینترنتی اضافه می‌شود که می‌توانید با کمک آن‌ها انتخاب‌های بهتری داشته باشید. می‌توانید با تعیین آلارمی برای قیمت‌ها در این نرم‌افزار، اجناس مورد نیازتان را با قیمت بهتری خریداری کنید. علاوه بر این، تا آخر ماه میلادی ویژگی‌های جدیدی مثل مقایسه قیمت و ابزار تاریخچه (History) جدید به نسخه اندروید اج اضافه خواهد شد.

با این وجود، قابلیتی که بتواند عمر باتری لپ‌تاپ را افزایش دهد اتفاق جدیدی در دنیای مرورگرها نیست. برای مثال گوگل در سال گذشته در کروم تغییراتی با تمرکز بر افزایش طول عمر باتری لپ‌تاپ‌ها ایجاد کرد.

البته مایکروسافت حالت جدید مرورگر اج شاید بتواند مانع از سوییچ کاربران از این مرورگر به برنامه‌های دیگر مانند کروم شود. در کنار عملکرد روان و قابلیت‌ها، تاثیر روی شارژدهی هم از اهمیت بالایی برای کاربران مرورگرها برخوردار است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 459 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها