زومپی تویوتا RAV4 2022 در نسخه ویژه 25 سالگی معرفی شد؛ محبوب ترین کراس اوور تویوتا - زومپی

تویوتا به مناسبت ۲۵ سالگی کراس‌اوور بسیار محبوب و پرطرفدار RAV4 در آمریکا، مدل ۲۰۲۲ از آن را با برخی تغییرات و بروزآوری‌‌ها در لیست آپشن‌ها و نمای ظاهری راهی بازار می‌کند. این خودرو که محبوب‌ترین کراس‌اوور تویوتا محسوب می‌شود، در مدل ۲۰۲۲ با یک تریم جدید به نام SE Hybrid به فروش خواهد رسید.

تریم SE Hybrid در رده‌ای پایین‌تر از تریم XSE قرار می‌گیرد و نسبت به سایر اعضای خانواده خود از چهره اسپرت‌تری برخوردار است. البته در این تریم برخی آپشن‌های رفاهی حذف شده و از این نظر در مقایسه با XSE و دیگر تریم‌های رده‌بالا کم‌آپشن‌تر است. از مشخصات اصلی تریم SE Hybrid باید به مواردی مثل رنگ یکپارچه بدنه بصورت استاندارد، صندلی‌های پارچه‌ای، نمایشگر ۷ اینچی لمسی و سیستم صوتی با شش اسپیکر اشاره کنیم.

برای تریم SE Hybrid دو پکیج به عنوان آپشن قابل سفارش است که عبارتند از Weather و Convenience. پکیج Weather امکاناتی مثل فرمان و صندلی‌های جلوی گرم‌شونده و همچنین برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران را به RAV4 اضافه می‌کند. در صورت سفارش پکیج Convenience هم مواردی مثل مونروف، درب صندوق برقی و نمایشگر بزرگ‌تر ۹ اینچی به کراس‌اوور پرفروش ژاپنی اضافه می‌شود.

مدل ۲۰۲۲ از تویوتا RAV4 با یک رنگ جدید هم عرضه خواهد شد. این رنگ Cavalry Blue (معادل آبی سواره‌نظام در فارسی) نام دارد و از پیکاپ تاکوما و کمری TRD به امانت گرفته شده است. به گفته تویوتا این رنگ به عنوان یک آپشن برای تریم‌های XSE، TRD Off-Road و SE Hybrid قابل سفارش خواهد بود.

خودروساز ژاپنی برای تریم‌های LE Hybrid، XLE، XLE Hybrid و Adventure هم آپشن رنگ رینگ‌ها را تدارک دیده که به احتمال زیاد شامل دو رنگ نقره‌ای و مشکی است. تریم‌های پرچمدار XLE Premium Hybrid و Limited Hybrid نیز با رینگ‌های کامل متفاوت و منحصر بفرد به فروش خواهند رسید.

از سایر تغییرات مهم مدل ۲۰۲۲ تویوتا RAV4 باید به چراغ‌‌های LED جدید با مه‌شکن اشاره کنیم. این آپشن در تریم‌های XLE Premium، Limited، Adventure و TRD Off-Road بطور استاندارد موجود است، اما خریداران تریم‌ XLE و بالاتر می‌توانند آن را از لیست آپشن‌ها سفارش دهند. تریم XSE Hybrid هم مثل تریم  XSE Prime حالا با چراغ‌های مه‌شکن LED عمودی قابل شناسایی است.

در داخل کابین تمامی تریم‌ها از جعبه داشبورد قفل‌دار با چراغ LED بهره‌مند هستند. در تریم XLE و تریم‌های بالاتر تمامی دکمه‌ها نور پس‌زمینه دارند و تریم Limited به صندلی‌های جلوی برقی هشت جهته تجهیز شده است.

در زمان کنونی هنوز مشخص نیست اضافه شدن این تجهیزات و آپشن‌ها چقدر به قیمت تویوتا RAV4 اضافه می‌کند. ژاپنی‌ها اعلام کرده‌اند لیست قیمت مربوطه اواسط دسامبر منتشر خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 481 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها