زومپی تصاویر شاسی گلکسی A33 5G طراحی احتمالی آن را نشان می‌دهد - زومپی

تصاویری منتسب به شاسی گلکسی A33 5G توسط یکی از منابع آگاه به اشتراک گذاشته شده که طراحی آن را قبل از رونمایی در اوایل ۲۰۲۲ از همه زوایا به نمایش می‌گذارد.

تصاویر مربوط به قاب پنل پشتی گلکسی A33 5G به خوبی طراحی احتمالی ماژول دوربین موبایل جدید سامسونگ را نشان می‌دهد که به رندرهای فاش شده قبلی در مورد این گوشی هوشمند شباهت زیادی دارد.

وب‌سایت «۹۱Mobiles» تصاویر جدید را به اشتراک گذاشته و مدعی شده این عکس‌های گرفته شده مربوط به دستگاهی با شماره مدل SM-A336 منتسب به گلکسی A33 5G هستند.

با نگاهی به تصاویر، به نظر می‌رسد موبایل مذکور از ماژول دوربین مستطیل شکل در پنل پشتی بهره می‌برد. در رندرهایی که پیش از این موبایل جدید سامسونگ به اشتراک گذاشته شده بود، دستگاهی مجهز به دوربین چهارگانه به همراه فلش LED وجود داشتند.

در تصاویر منتشر شده همچنین بریدگی‌های مربوط به اسپیکر پایینی دستگاه به همراه بریدگی مربوط به میکروفن و پورت USB Type C به همراه بریدگی‌های مربوط به دکمه‌های تنظیم صدا و حتی دکمه پاور به خوبی قابل رویت هستند. اسلات سیم کارت موبایل مذکور نیز در قسمت بالای گوشی قرار دارد.

انتظار می‌رود گلکسی A33 5G با نمایشگر ۶.۴ اینچی اینفینیتی U با بریدگی قطره‌ای شکل از راه برسد. احتمالا این گوشی هوشمند از پنل امولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد. تصاویر فاش شده از این گوشی هوشمند همچنین نشان می‌دهند که این دستگاه دارای جک هدفون ۳.۵ میلی متری نخواهد بود. براساس گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه،‌ انتظار می‌رود گلکسی A33 5G اوایل سال ۲۰۲۲ و احتمالا در اولین ماه از سال نو میلادی یعنی ژانویه روانه بازار شود.

در نهایت باید دید سامسونگ موبایل جدید خود را با چه مشخصات و طراحی به بازار عرضه خواهد کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 466 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها