زومپی بلومبرگ: اولین هدست اپل در سال ۲۰۲۲ معرفی اما کمی دیرتر عرضه می‌شود - زومپی

گزارش جدید بلومبرگ می‌گوید اولین هدست AR/VR اپل در سال ۲۰۲۲ و احتمالا در کنفرانس توسعه‌دهندگان معرفی خواهد شد. با این حال، مشابه اتفاقی که برای نسل اول اپل واچ افتاد، علاقه‌مندان باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانند تا بتوانند این محصول را خریداری کنند.

خبرنگار بلومبرگ، «مارک گرمن» در جدیدترین گزارش خود مدعی شده که هدست اپل در سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود اما احتمالا مدت زمان بیشتری لازم است تا علاقه‌مندان بتوانند این دستگاه را تهیه کنند. بر طبق این گزارش، همان اتفاقی که برای نسل اول آیفون، آیپد و اپل واچ افتاد، برای هدست اپل نیز تکرار خواهد شد. به عبارت دیگر، تاریخ رونمایی با زمان عرضه فاصله خواهد داشت و خریداران نمی‌توانند خیلی سریع این دستگاه را خریداری کنند.

گرمن می‌گوید اولین هدست اپل طراحی پیچیده و پرهزینه‌ای دارد و از لنزهای تعویض‌پذیر استفاده می‌کند. این شرکت احتمالا با مراجع بهداشتی کشورها همکاری خواهد کرد تا مجوز استفاده از لنزهای پزشکی را برای هدست خود دریافت کند. همچنین باید منتظر همکاری اپل با شرکت‌های مختلف باشیم تا فناوری‌های پیچیده‌ای که قبلا هرگز مشاهده نشده به دست کاربران برسد.

انجام همه این کارها زمان‌بر خواهد بود، اما کوپرتینویی‌ها برای جلوگیری از افشای ظاهر و مشخصات دستگاه مجبور می‌شوند آن را زودتر معرفی کنند. گرمن یادآور شده که فاصله رونمایی تا عرضه اپل واچ نسل اول ۲۲۷ روز بود. او می‌گوید هدست اپل هم احتمالا شرایط مشابهی را تجربه خواهد کرد.

بلومبرگ مدعی است اپل از این فاصله زمانی به منظور ایجاد هیجان برای محصول بزرگ بعدی خود استفاده خواهد کرد. این شرکت به یک بازه زمانی چند ماهه نیاز دارد تا افراد بیشتری را به خرید محصول جدیدش ترغیب کند و توسعه‌دهندگان بیشتری را به ساخت اپلیکیشن برای این دستگاه مجاب سازد. گرمن می‌گوید اولین هدست اپل احتمالا در کنفرانس توسعه‌دهندگان ۲۰۲۲ معرفی می‌شود و تمرکز این رویداد را به توسعه اپلیکیشن برای واقعیت افزوده و مجازی معطوف خواهد کرد. سپس می‌توانیم تا انتهای ۲۰۲۲ یا در سال ۲۰۲۳ منتظر عرضه این دستگاه باشیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 309 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها