زومپی اپل ظاهرا تولید آزمایشی آیفون ۱۳ در خاک هند را آغاز کرده است - زومپی

اپل انتهای شهریور امسال از سری آیفون ۱۳ پرده برداشت و حالا پس از گذشت چند ماه آماده است تا تولید مدل‌های مختلف این خانواده را در کشور هند آغاز کند. در حال حاضر، فاکسکان تولید آزمایشی این پرچمدار را در یکی از کارخانه‌های خود در ایالت «تامیل نادو» شروع کرده است.

به گزارش خبرگزاری India Times، فاکسکان به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده اپل، از آغاز فرآیند تولید آزمایشی آیفون ۱۳ در شهر «چنای» در هند خبر داده است. نکته جالب این‌جاست که اپل فعلا نمی‌خواهد مدل‌های پرو و پرو مکس را در بازار هند معرفی کند. این شرکت فعلا برنامه تولید آیفون ۱۳ در بازار هند را دنبال می‌کند، چون این گوشی پرفروش‌ترین مدل پرچمدار اپل در این کشور است.

اگر همه چیز مطابق برنامه‌های اپل پیش برود، تولید رسمی آیفون ۱۳ برای تامین نیاز بازار داخلی و بازارهای بین‌المللی از ماه فوریه سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد. کوپرتینویی‌ها برای فراهم‌سازی شرایط تولید آیفون جدید در خاک هند هماهنگی‌های لازم برای تامین قطعات نیمه‌رسانا را انجام داده‌اند تا در بازاری که با کمبود تراشه روبه‌رو است، مشکل چندانی برای دریافت قطعات نداشته باشند.

آیفون ۱۳ در خاک هند با همان سطح کیفی تولید می‌شود؟

آیفون ۱۳

معمولا حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد از تولیدات آیفون در خاک هند به سایر کشورها صادر می‌شود. اگر این قاعده برای آیفون ۱۳ هم حفظ شود، اپل می‌تواند عرضه جدیدترین پرچمدار خود را افزایش دهد. البته باید منتظر بمانیم تا ببینیم کیفیت تولیدات نسل جدید آیفون در هند به اندازه کافی بالا خواهد بود یا خیر.

کوپرتینویی‌ها در حال حاضر آیفون ۱۱ و آیفون ۱۲ را در کارخانه فاکسکان در تامیل نادو می‌سازند، ولی آیفون SE در کارخانه «ویستران» در شهر «بنگالورو» تولید می‌شود. بر اساس تخمین‌ها، حدود ۷۰ درصد از گوشی‌هایی که از اپل در هند به فروش می‌رسد، حاصل تولیدات داخلی در خاک خود این کشور است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 484 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها