زومپی فراری BR20 معرفی شد؛ یک سوپر اسپرت اختصاصی بر مبنای GTC4 - زومپی

فراری از جدیدترین مدل خود با نام فراری BR20 پرده برداری کرد که یک نمونه شخصی سازی شده بر اساس مدل GTC4 Lusso است. از این مدل تنها یک دستگاه ساخته شده و متعلق به یکی از مشتریان خاص این شرکت است. فراری پیش از این نیز تجربه انجام چنین کاری را داشته است و در سالیان اخیر مدل‌های اختصاصی تولید کرده است.

طراحان فراری با الهام از مدل‌های دهه ۵۰ و ۶۰ فراری از جمله ۴۱۰ سوپرآمریکا و ۵۰۰ سوپرفست این مدل را طراحی کرده‌اند.

فراری چندی است مدل GTC4 Lusso را از خط تولید خود خارج کرده است و این مدل تک و خاص را باید آخرین مدل تولیدی بر پایه این شاسی قلمداد کرد.

به طور کلی طول بدنه افزایش پیدا کرده تا یک نمای عقب کاملا منحصر به فرد پدیدار شود.

همچنین ورودی‌های هوا و اسپویلر عقب به همراه اگزوزهای قرار گرفته درون دیفیوزر از مهم ترین نکات طراحی نمای انتهایی خودرو هستند.

در نمای جلو نیز با طراحی کاملا منحصر به فرد طرف هستیم که از مهم ترین اجزای آن می‌توان به چراغ‌های نواری باریک و استفاده از فیبرکربن اشاره کرد که تا حدودی شبیه به محصولات جدید شرکت فراری است.

طرح چرخ های نیز کاملا منحصر به فرد است و ابعادی برابر با ۲۰ اینچ دارد.

صندلی‌های عقب GTC4 Lusso که تنها محصول فراری مجهز به ۴ صندلی است به طور کامل حذف شده است تا با یک خودرو ۲ نفره اسپرت با طراحی فست بک طرف باشیم.

در نتیجه حذف دو صندلی عقب فضا به طور گسترده از چرم و فیبرکربن بهره برده و دوخت کار شده صندلی‌ها نیز کاملا منحصر به فرد است.

تغییرات فنی خاصی نیز نسبت به مدل اصلی یعنی GTC4 Lusso را شاهد نیستیم و همان موتور ۶.۲ لیتری V12 مجهز به سیستم چهارچرخ متحرک با حداکثر قدرت ۶۸۰ اسب بخار در این مدل استفاده شده است.

در حال حاضر فراری یک لیست انتظار ۵ ساله برای مدل‌های اختصاصی و منحصر به فرد خود دارد و بسیاری از اسپرت سازان در سرتاسر جهان با استقبال شدید ثروتمندان مواجه شده‌اند.

به طور سنتی اطلاعات مالک خودرو هرگز فاش نمی‌شود و معمولا این دست از مدل‌های منحصر به فرد در کلکسیون شخصی افراد باقی خواهد ماند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 568 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها