زومپی رندرهای کیس وان پلاس ۱۰ پرو طراحی متفاوت دوربین آن را نشان می‌دهند - زومپی

رندرهایی از کیس وان پلاس ۱۰ پرو از طریق وب‌سایت علی‌بابا به اشتراک گذاشته شده که از گوشی هوشمندی با دوربین مربعی ‌‌شکل با کمی برآمدگی خبر می‌دهد.

رندرهای به اشتراک گذاشته شده نشان می‌دهند که دکمه پاور و دکمه اسلایدر این گوشی هوشمند در لبه جانبی سمت راست دستگاه قرار گرفته‌اند. به علاوه در رندرهای جدید بریدگی‌هایی در سمت چپ و لبه پایینی کیس دیده می‌شود که به دکمه‌های تنظیم صدا و USB Type-C مربوط می‌شود.

ماژول دوربین وان پلاس ۱۰ پرو نیز مانند ماژول دوربین مورد استفاده در سری گلکسی S21 دارای بیرون زدگی است ولی از طراحی مربع شکل بهره می‌برد، در حالی که دوربین گلکسیS21‌ طراحی مستطیل شکلی دارد. 

تاکنون اخبار مختلفی در مورد گوشی‌های سری وان پلاس ۱۰ منتشر شده است. این گوشی‌های هوشمند به تراشه پرچمدار بعدی کوالکام یعنی اسنپدرگون ۸ Gen1 مجهز می‌شوند.

همچنین انتظار می‌رود نسخه پایه وان پلاس ۱۰ پرو با رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایت به بازار عرضه شود. این گوشی هوشمند از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز Fluid AMOLED با وضوح ۱۴۴۰ در ۳۲۱۶ و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ بهره خواهد برد.

وان پلاس ۱۰ پرو مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی خواهد بود و به لطف فناوری شارژ سریع ۱۲۵ واتی، انتظار می‌‌رود باتری دستگاه تنها در عرض ۲۰ دقیقه به طور کامل شارژ شود.

وان پلاس ۱۰ پرو احتمالا با قیمتی در حدود ۱۰۶۹ دلار به فروش خواهد رسید. البته هنوز قیمت نسخه معمولی آن مشخص نشده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع آگاه، وان پلاس ۱۰ پرو در بازه زمانی بین ماه‌های ژانویه تا فوریه ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد و در بازه زمانی بین ماه‌های مارس تا آوریل نیز احتمالا به بازار عرضه خواهد شد. هرچند هنوز زمان قطعی رونمایی و عرضه آن مشخص نشده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 424 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها